2011. július 24., vasárnap

Sárgabarackos túrós lepény


Hozzávalók a tésztához:
  • 30 dkg. liszt
  • 1 cs. sütőpor
  • 15 dkg. túró
  • 6 ek. tej
  • 6 ek. olaj
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 1 csipet só.
 Töltelék:
  • 2 ek. citromlé
  • 1/5 kg. sárgabarack
  • 1 cs. vaníliás pudingpor
  • 4 ek. cukor
  • 4 dl. tej
  • 3 tojás.
Tetejére:
  • 3 ek. baracklekvár
  • 3 ek. citromlé.
A pudingport a tejjel, cukorral megfőztem . Amikor megfőtt, egyenként belekevertem a tojások sárgáját, hagytam hűlni. A fehérjét kemény habbá vertem.  A barackokat kettévettem, meglocsoltam a citromlével.
A lisztet tálba szitáltam a sütőporral, majd a többi hozzávalóval összegyúrtam, kinyújtottam.  Közepes, kikent tepsibe terítettem. A kihűlt pudingot összekevertem a tojáshabbal, ráöntöttem a tésztára, kiraktam a felezett sárgabarackokkal. 175 fokos sütőbe 35 -40 percig sütöttem. Amikor elkészült, a baracklekvárt, a citromlével felmelegítettem és a forró sütire kentem. Hidegen szeleteltem.




9 megjegyzés:

  1. Márti, hát fantasztikusan szép a sütid, ide érzem az illatát.

    VálaszTörlés
  2. Az illatát szinte én is érzem. Nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  3. Kérlek, hogy nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a sütid! Most valamelyik nap sütöttem én is sárgabarackosat és annyira itt érzem a barack ízét nagyon finom tud lenni!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok ! a sárgabarackkal nem lehet nagyon mellé nyúlni :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a sárgabarackot, gyönyörű ez a süti, a fotók is nagyon jól sikerültek.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett ez a sütemény és csak finom lehet.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem ezt a fajta sütit, guszta nagyon!

    VálaszTörlés