2011. július 18., hétfő

Rántott hagymakarika


Nem őrültem meg, de, hát...tud az ember nemet mondani a hízelgő fiának? Ez történt nálunk, a fiam kitalálta, és én neki is láttam, bár hulla fáradt és kimerült voltam, ja, és  kint 600 fok, de megsütöttem neki. Ebből a friss, édes hagymából szerintem még finomabb is.

Hozzávalók:
  • 3 közepes hagyma
  • 2 db. tojás
  • liszt, zsemlemorzsa, bő olaj a panírozáshoz.
A hagymákat,  háromba vágtam, majd a gyűrűket, külön szétszedtem. Egy nagyobb zacskóba öntöttem a lisztet, egy másikba a zsemlemorzsát, így először a lisztbe forgattam meg a karikákat, majd, a  felvert,sózott tojásba, legvégül összeráztam a zsemlemorzsás zacskóba. Amikor már mind elkészültek, kis, magas falú edénybe bő, olajat hevítettem, és a karikákat rendre, szép pirosra kisütöttem. Amikor kiszedtem papírtörlőre, alaposan megsóztam. Friss kenyérrel, majonézzel tálaltam. 

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom már többször csináltam én is! Guszta, tudja a fiad mi a jó!:-))

    VálaszTörlés
  2. Ezért jó anyukának lenni :D
    Egyetértek Évával, tudja a gyerek...

    VálaszTörlés
  3. Éva, így kevésbé macerás..tudja mi a jó :)

    VálaszTörlés
  4. Petra,szerintem is !ettől már csak az jobb, amikor este 21-22 között jön rá a tejberizs evés...

    VálaszTörlés