2012. április 25., szerda

Spagettiropogós /Frittelle di spaghetti/


Pofon egyszerű, ízletes, ropogós falatka! Ideális, kirándulásra, uzsonnára, vagy akár tartalmasabb leves után is elkészíthető. Nekünk nagyon ízlett.

Hozzávalók:
  • 2 gerezd megtisztított és apróra vágott fokhagyma
  • 1 ek. petrezselyem
  • 2 tojás
  • 2 marék reszelt parmezán
  • 200 g. száraz spagetti
  • só, bors
  • olívaolaj a sütéshez.
A spagettit kifőztem, bő, sós lobogó vízben. Leszűrtem, hideg víz alatt leöblítettem, hagytam kihűlni.
A tojásokat felvertem, fűszereztem, hozzáadtam a többi hozzávalót. A spagettiket, 5-8 cm. darabokra vágtam, és összekevertem a tojásos masszával. Kevés olívaolajat hevítettem, evőkanálnyi kupacokat szaggattam, mindkét oldalát ropogósra sütöttem. Mártogatóssal, vagy csak magába fogyasztható.
Jamie Oliver, "Olasz kaják" c. könyvből


10 megjegyzés:

  1. Márti, hogy tudtad ilyen szép piros-ropogósra sütni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy pillanat műve volt, szerintem, a tojásos sajtos masszának köszönhető!

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki az biztos:-))))
    Étvágygerjesztő:-)))

    VálaszTörlés
  3. De jó, nagyon tetszik a recept!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gusztusos, szinte roppanik a képen :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon guszta, és ha Jamie akkor minden mennyiségben jöhet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfogultság nélkül, én is így vagyok vele!

      Törlés