2011. november 2., szerda

Sportszelet


Nyáron, Ádám a Keresztszüleinél töltött egy jó pár emlékezetes napot. Amikor mentem  én is, ezzel a finomsággal vártak. Itt ettem először, bár már láttam blog társaimnál. Tetszik, mert nem kell sütni, hasonló, mint a kókuszgolyó, de ez azért finomabb a ropogós csoki rétegtől.
A  receptet köszönöm  Zita, remélem olvasol :)

Hozzávalók:
  • 25 dkg. keksz
  • 25 dkg. Ráma margarin
  • 3 ek. kakaó
  • cukor ízlés szerint
  • 1 rumaroma
  • 1 tortabevonó
  • 2 ek. olaj.
A kekszet összetörtem, hozzáadtam az olvasztott margarint, kakaót, ízlés szerint cukrot, rumaromát. Egy keskeny dobozt kibéleltem alufóliával, ezen egyenletesen elosztottam a masszát. A tortabevonót, vízgőz fölött felolvasztottam, hozzákevertem az olajat, és még forrón elsimítottam a massza tetején. Hűtőben hagytam megdermedni, majd keskeny hasábokra vágtam, éles késsel. Pillanatok alatt elfogyott!



24 megjegyzés:

  1. Na, ezt megcsinálom... titokban! Oszt figyelem a hatást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, biztosan finom is! Valamelyik nap én is találtam egy hasonlót annak hamis sportszelet a neve.

    VálaszTörlés
  3. Seafalcon, de ugye nem kockás hasra számítsz? ;))

    VálaszTörlés
  4. Éva, én nem tudom, hogy hamis vagy nem, de nagyon finom!

    VálaszTörlés
  5. Csábulásom folyamatban van :D majd Seafalconnal figyelem én is a hatást, Tanulmányt majd mellékelem!

    VálaszTörlés
  6. Én is sokszor kacérkodtam már a gondolattal, hogy elkészítem, de még nem került rá sor...pedig nagyon fincsi lehet, s- ahogy mondod- nem kell sütni.

    VálaszTörlés
  7. Szuper, mág nem ettem ilyet, igaz nem vagyok nagy csokis:) De a családot én is meglepem, a hatást meg már tudom előre, nem is kell figyelnem:)

    VálaszTörlés
  8. Imádom! Én is felraktam a nyáron, azóta nem csináltam, mert annyi újat látok, hogy muszáj sorban csinálnom őket! Pedig milyen finom, a bölcsibe is vittem, csak a nagy melegben hamar megolvadt! Ez az időjárás pont ideális az elkészítésére! :))

    VálaszTörlés
  9. Vicuska, csak bátran ! várom a részleteket:)

    VálaszTörlés
  10. Gerdi, valóban, egyszerű és nagyon finom!

    VálaszTörlés
  11. Bors and Pepper, akkor, biztos már kóstoltad :)

    VálaszTörlés
  12. trollanyu, egy időben nagy csoki zabáló voltam,nehezen, de leszoktam róla, most már csak néha kívánom. Naná, hogy nálunk is a gyerek nagy kedvence!

    VálaszTörlés
  13. Barbi, itt a suliba, tej mellé a gyerekek vagy kiflit, vagy kekszet kapnak, a felhalmozódott kekszet használtam fel.De,jó ötletet adtál, majd a suli bulira lehet én is készítek ;)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon klassz, mi is szeretjük!! Már én is rég készítettem, megyek össze is ütöm, hamar készen van! :)))

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó, viszem is a receptet!

    VálaszTörlés
  16. Csilla, ha van hozzávaló, valóban pillanatok alatt elkészül!

    VálaszTörlés
  17. Jutka, ha még nem készítetted, feltétlenül próbáld ki.

    VálaszTörlés
  18. Tegnap megtörtént a csoda- gyorsan készül és nagyon finom, csak kevés :D

    VálaszTörlés
  19. Ja, ezt kifelejtettem, hogy rögtön dupla adagot készítsetek :)

    VálaszTörlés