2011. április 23., szombat

Fokhagymás diós pogácsa


Sósból sosem elég, ezért még ma nekilátok és sütök egy-két félét. Addig is, itt van ami már elkészült.

Hozzávalók:
  • 25 dkg. liszt
  • 20 dkg. margarin
  • 5 dkg. darált dió
  • 1 tojás
  • 3 gerezd fokhagyma
  • só, bors.
  • sajt vagy dió a tetejére.
A tészta hozzávalóiból, sima tésztát gyúrtam, és becsomagolva, néhány órát  hűtőben pihentettem. Lisztezett deszkán, félujjnyi vastagra nyújtottam, bekentem egy felvert tojással, még megszórható dióval, vagy reszelt sajttal, pogácsa formával kiszaggattam, és előmelegített sütőben, 200 fokon, 10-15 percig sütöttem. Miután kihűlt, jól záródó dobozban tárolható.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon haloványka, sületlen, lapos, nem vonzó látvány. Cseréld le a fotót magasabbra és színesebbre sütött pogira! :-) (180°C 25 perc)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jó tanácsot,de a diótól ilyen halvány!
      Ja, és talán ha tökösebb lettél volna,nem "Névtelenül" írsz!

      Törlés