2011. március 3., csütörtök

Mexikói csirkecomb


Ez is egy régi receptem, csak az utóbbi időben, megfeledkeztem róla. Kaptam ajándékba a tesómtól egy üveg jalapeno paprikát,  eszembe jutott ez a csirkecomb. Természetesen, amikor még én sem ismertem, chilipaprikával készítettem.Mivel a gyerek is eszik belőle, csak utólag szoktam tenni a tányérunkban a csípős paprikát.
A Jalapenio paprika,  főleg Mexikóban honos erős paprika fajta, többet róla itt, ha valakit  bővebben érdekel. 

Hozzávalók:
  • 4 egész csirkecomb
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 dl. olaj
  • liszt
  • 1 sűrített paradicsom
  • 1 evőkanál cukor
  • 2 evőkanál borecet
  • pár csepp Worcester szósz
  • ízlés szerint csípős paprika.
A combokat kettévágtam, sóztam, borsóztam,  lisztben megmártottam. Az olajat felhevítettem,  üvegesre pároltam a finomra vágott hagymát, beleraktam a paradicsom pürét, egy pohárnyi vízzel felöntöttem, cukorral, Worcester szósszal és a borecettel ízesítettem. Beletettem a húsdarabokat, lassú tűzön,  lefedve puhára pároltam, közben néha megkavartam, hogy a húsról leolvadt liszt ne égjen oda. Ha elkészült, beleszórtam  az erős paprikát.  Rizzsel tálaltam, de spagettivel is finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése