2011. március 30., szerda

Friss spenótsaláta


Mostanában csak salátákon élnék, de ki van ezzel mostanság másképpen ? Annyira finom és friss saláta, hogy első olvasásra nem is gondolnátok. Pillanatok alatt kész, remek vacsora, vagy akár gyors ebédnek is kiváló. Szerintem a  szósz teszi igazán ízletessé, ezt más salátánál is fogom ezen túl használni.
  • 10 dkg.  friss spenót
  • 5 dkg. Tilsiti sajt
  • 2 darab Cabanossi kolbász
  • 2 cikk fokhagyma
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • 1 evőkanál almaecet
  • 3 - 4 paradicsom
  • ízlés szerint só.
    A ropogós spenótot alaposan lemostam, majd hagytam, hogy lecsorogjon róla a felesleges víz. A kolbászt és a paradicsomokat felkarikáztam. A  fokhagymát összezúztam és az olajban világosra pirítottam, levéve a tűzről, hozzáadtam a paradicsomot. A mézet külön felmelegítettem (én mikróba) elkevertem benne az ecetet, és hozzáöntöttem a kolbászos paradicsomos keverékhez, legvégül összekevertem a spenóttal, (ha szükséges sózzuk) tetejét vékonyra szeletelt sajttal megszórtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése