2011. március 14., hétfő

Szilvás lilakáposzta - krém

     
  A hétvégi ebédünket szeretném megosztani. A hagyományos rántott húst most háttérbe szorítanám, ellenben a körítésnek készült, aszalt szilvás lila káposztás krémet emelném ki, ami nagyon finom és különleges. Bármilyen hús mellé  elkészíthető, nem  bonyolult, látványnak káprázat...

Hozzávalók:
  • 15 dkg. aszaltszilva
  • 75 dkg. lilakáposzta 
  • 1 fej hagyma
  • 15 dkg.vaj
  • 1 nagy alma
  • só, bors, cukor,  almaecet.
A csíkokra vágott, vagy lereszelt lilakáposztát, almát és a felaprított hagymát, vajon megpároltam, közben sóztam, borsóztam. Amikor már megpuhult, meghintettem egy-egy evőkanál cukorral és almaecettel, hozzáadtam az aszaltszilvát, botmixerrel krémesre kevertem. Kávéscsészéket hideg vízzel kiöblítettem, szorosan megtöltöttem a krémmel, ezáltal szépen kiborítható.
                                                                                                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése