2011. január 25., kedd

Narancsos sajtsaláta


Hó van kint és hideg :( . Nem szeretem amikor elhúzódik a tél. Már szívesen felváltanám a téli étkeket a zsenge tavasziakkal, enném a friss zöldségeket ....de addig is bolondítom magamat ezzel az üde salátával!

 Hozzávalók:
  • 200 g. ementáli sajt
  • 100 g. telemea (  a feta román változata, de legalább olyan jó! )
  • 100 g. pulykasonka
  • 1 db. narancs
  • 1/2 fej fejes saláta
  • snidling.
Öntethez:
  • 2 evőkanál majonéz
  • 1 evőkanál natúr joghurt
  • 1 teáskanál cukor
  • 1 teáskanál citromlé
  • friss őrölt bors.
Mindkét sajtot felkockáztam, majd tálba tettem. A sonkát felcsíkoztam. A narancsot meghámoztam, a fehér részétől is megszabadítva, felkockáztam és a sonkához, sajthoz adtam, óvatosan összekevertem, hűtőbe jól lehűtöttem. Az öntet hozzávalóit alaposan kikevertem. A salátát darabokra tépkedtem, rákanalaztam a lehűlt salátát, megszórtam apróra vágott snidlinggel, meglocsoltam az előkészített dresszinggel. Pirítóssal ettem!  

Pillanatkép az ablakomból :(

2 megjegyzés: