2013. június 8., szombat

Lime-os levendulás limonádé


Kellemes hűsítő, főleg miután felszusszanhattam, mert ablak mosás volt meg ilyesmi, kihasználva a jó időt, ami kb. mostanáig tartott, mert az előbb már a messzeségből dörgés hallatszott!

Hozzávalók:
  • 20 dkg. cukor
  • 250 ml. víz
  • 2 zöldcitrom (lime)
  • 3-4 ág friss levendulavirág
  • jégkocka.
A cukrot felöntöttem a vízzel, beleszórtam a megmosott lereszelt citromok héját, és lassú tűzön hagytam főni, amíg besűrűsödött.  Amikor kihűlt,  rácsavartam a lime levét, átszűrtem, hozzáadtam a levendulát,  felöntöttem ízlés szerint vízzel, lehet ásványvízzel is. Jól behűtve, jégkockával, citromkarikával tálaljuk!


7 megjegyzés:

  1. Nagyon hűsítő itóka lehetett guszta! Ha én ablakot tisztítok akkor biztos hogy esik az eső!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Nekiugrok még egyszer! Ha hiszed ha nem,én is így szoktam lenni, tehát, ezúttal sem úsztam meg :)

      Törlés
  2. Nagyon fincsi lehet, gondolom, jólesett a nagy munka után! :)

    VálaszTörlés
  3. A levendula biztos jól megbolondította a limonádét! Nálam is időszerű lenne az ablakpucolás... a pihentető limonádé a végére már meg is van:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Otthon árulják gyógynövény boltban, nyugtató teának a levendulát,így a limonádéban is finom volt:)

      Törlés