2013. június 14., péntek

Grillen sült hal, zöldcitromos tésztával


Itt most nem is a halé a főszerep, én speciel ponty szeletet sütöttem, hanem a különleges hozzá tálalt körítés. Érdemes kipróbálni, igazi páros így együtt!

Hozzávalók:
  • tetszés szerinti halszeletek
  • olívaolaj
  • 1 lime leve
Zöldcitromos tésztához:
  • fél csomag spagetti (25 dkg.)
  • 1 nagy csokor petrezselyemzöld
  • 1 ek. olívaolaj
  • 1 kis doboz tejföl
  • a lime reszelt héja 
  • só, őrölt fehérbors.
A halszeleteket besóztam, grilltepsit felforrosítottam,  olajos ecsettel átkentem, a hal mindkét oldalát pirosra sütöttem. 
A petrezselymet felaprítottam, és a felforrósított olajon megfuttattam. A spagettit bő, lobogó sós vízben kifőztem, még forrón a petrezselymes-olívaolajon átforgattam, hozzákevertem a tejfölt, sóztam borsóztam, a lime héját ráreszeltem és még pár percre átforrósítottam, a hallal tálaltam, amit citromlével meglocsoltam.  


8 megjegyzés:

  1. Tökéletes, lenne nekem:) Úgyis éppen kihagytam a vacsorát, nem árt egy kicsit ha soványabbra veszem a figurát. a zöld citromos tészta az egyik kedvencem:) Szép hétvégét kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
  2. Még nem ettem ilyen tésztát, de szerintem szeretném:) Kinéztem már egy citromszószos tésztát viszont lazaccal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, már ismerve az ízlésedet :) ja,a lazacot én is szeretem, csak az árát nem!

      Törlés
  3. De jól néz ki ez a halacska! Persze a tészta is jöhet mellé:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én minden halat szeretek, így a már unalmas körítést lecserélve, még izgalmasabb fogás.

      Törlés
  4. Kösz, Márti! Mintha csak nekem tetted volna fel! Holnap ez lesz az ebéd.:) Biztos fincsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :)durum tésztával, még a diétába is megállja a helyét!

      Törlés