2013. június 21., péntek

Jeges-mentás uborkaleves


Vártuk a jó időt és a meleget, de ez már egy kicsit túlzás! Amennyire csak lehet, gyors kajákat próbálok készíteni, minél kevesebbet legyek a konyhába, alig bírom a hőséget. Ezt az  uborkalevest sem kell főzni, pillanatok alatt elkészül, és remekül hűsít.

Hozzávalók:
  • fél kg. uborka
  • 5 dl. natúr joghurt
  • 2 dl. víz
  • só, őrölt fehérbors
  • 1 csokor friss menta
  • jég.
Az uborkákat megmostam, a héjával együtt négybe vágtam, késes aprítóba dobtam, hozzáadtam a többi hozzávalót, a jéggel együtt, pépesre turmixoltam. Azonnal tálalható!


7 megjegyzés:

  1. Nálunk tegnap 28 fok volt, ami Norvégiához képest nem rossz:) Nagyon szeretem az ilyen hűsítőket, és ráadásul elég diétásak is:)
    Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom én, hogy a fejére állt a világ!
      Nagyon finom :) nektek is kellemes hétvégét!

      Törlés
  2. Viszem a receptet, bár most épp szakad az eső, de lesz még kánikula és akkor nagyon jól fog jönni! :)

    VálaszTörlés
  3. Engem is kikészít a nagy meleg. Mégsem kerülhettem el a konyhát a héten... Bár nem ilyen hűsítő levest készítettem. Pedig jól esett volna:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos,a melegben próbálom elkerülni a konyhát,kisebb-nagyobb sikerrel :)

      Törlés