2013. december 25., szerda

Linzerkarika


** Meghitt, békés, Karácsonyt kívánok mindenkinek ! **

Hozzávalók:
  • 30 dkg. liszt
  • 10 dkg. porcukor
  • csipet só
  • 20 dkg. olvasztott kókuszzsír
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 2 tojássárgája.
Tetejére:
  • a 2 tojásfehérje 
  • 10 dkg. mandula
  • baracklekvár
  • 2 ek. rum
A hozzávalókból, gyors mozdulattal puha tésztát gyúrtam, letakarva a hűtőbe pihent minimum 1 órát.
A mandulát száraz serpenyőben, pár percig megpirítottam, majd éles késsel durvára vágtam.
A tésztát, nem túl vékonyra nyújtottam, kiszaggattam, a lyukas részeket lekentem a tojásfehérjével, és a mandulába nyomtam. Előmelegített sütőben 180 fokon, 10-12 perc alatt megsültek. Amikor kihűltek, a baracklekvárhoz kevertem a rumot, kettőt-kettőt összeragasztottam. A kókuszzsírtól még finomabb, porhanyósabb lett!


11 megjegyzés:

  1. Szeretem a linzereket! Boldog, békés Karácsonyt!!!

    VálaszTörlés
  2. Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!!

    VálaszTörlés
  3. Áldott, békés Karácsonyt kívánok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  4. Kívánok meghitt, szép Karácsonyt, szeretteid körében! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép Karácsonyt kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  6. A linzerek nagyon szépek. Békés ünnepeket, boldog uj évet.

    VálaszTörlés
  7. Imádjuk a teasütiket! A karácsonyról lekéstem, de kívánok nagyon Boldog Békés Egészséges Gazdag Új Évet! szeretettel Tücsi

    VálaszTörlés
  8. Kedves Márti, boldog új esztendőt kívánok Nektek szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen mindenkinek, itt egyben!

    VálaszTörlés