2010. szeptember 25., szombat

Makaróni, karaj mellényben, gombával





Nagyon ízlett a családunknak, ez biztos felkerül a kedvenc receptek közé! Aránylag hamar elkészíthető, kezdők is nyugodtan nekiláthatnak és szerintem, nagyon mutatós is.

Hozzávalók:

  • 8 vékony szelet kicsontozott sertéskaraj
  • 20 dkg. spagetti
  • 1,5 dl húsleves (leves kockából is jó )
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 6 evőkanál olaj
  • őrölt bors, só.
A gombához:
  • 1/2 kg. gomba
  • egy kis fej hagyma
  • diónyi vaj
  • egy csokor zöldpetrezselyem.


Az olaj feléből,  sóból és 2 cikk zúzott fokhagymából pácot készítettem, ebbe tettem a húst legalább két órára. Kifőztem a spagettit, de ne legyen teljesen átfőve!  majd beleforgattam a másik fél adag, fokhagymás olajba. Elosztottam nyolc részre, mindegyik szelet hús közepére tettem egy adagot, felcsavartam, majd tűzálló tálba téve, megöntöztem a húslevessel. 150 fokon pirosra sütöttem (kb. 50 perc).
A gombákat megpucoltam ,felszeleteltem,  a hagymát apróra vágtam, a vajon üvegesre pirítottam, rádobtam a gombát, sóztam, borsóztam, pici majoránnával ízesítettem és készre pároltam. Legvégül hozzáadtam a zöldpetrezselymet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése