2012. november 29., csütörtök

Birsalma leves


Újabb leves variáció, mint már írtam, nálunk nincs ebéd leves nélkül! Nagyon finom, egészséges és roppant egyszerű :)

Hozzávalók:
  • db. birsalma
  • fél citrom leve + héja
  • 2 dl. tejszín
  • só,cukor, csillagánizs, szegfűszeg.
A birsalmákat, kefével megmostam, és bármilyen meglepő, de nem hámoztam meg, aki akarja, hámozza.  Felkockáztam, felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepte, enyhén megsóztam, hozzáadtam a fűszereket, a citrom sárga héját, és feltettem főni. Amikor már megpuhult, hozzáadtam a tejszínt, még hagytam, amíg még egyszer felforrt, citromlével, cukorral, ízlés szerint édesítettem. Forrón tálaltam.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett a levesed. Én ezeket a gyümölcsleveseket akár hidegen is szívesen megeszem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a birsalmát, biztos hogy isteni a leves is belőle!
    Ki kell próbálnom ezt a receptedet is!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó, van itthon egy kis vödör birsalma, ez lesz belőle!!!

    VálaszTörlés
  4. Nemrég főztem birsalma levest (bár kicsit másképp), de a gyerekeknek nem ízlett. Én mindig is nagyon szerettem, egyik kedvenc gyerekkori íz.

    VálaszTörlés