2012. július 4., szerda

Málnás sajttorta (sütés nélkül)


Ebben a melegben, nem szívesen sütök, szerintem nem vagyok ezzel egyedül! Friss málnát kaptam, egy pár szemből, gyors finomságot dobtam össze. A gyümölcs bármilyen más szezonálissal helyettesíthető, most van belőlük bőven választék!

Tésztához:
  • 20 dkg. csokis keksz
  • 12 dkg.  vaj
Krémhez:
  • 25 dkg. tejszínes krémsajt (pl. Mascarpone)
  • 7 dkg. cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 2 dl tejszín.
Tetejére:
  • tetszés szerinti mennyiségben, friss málna
A kekszet finomra daráltam, az olvasztott vajjal összegyúrtam. Egy kerek formát kibéleltem alufóliával, a masszát egyenletesen beledöngöltem, hűtőbe tettem. A krémhez, felvertem a tejszínt, de nem teljesen keményre, a sajtkrémben elkevertem a kétféle cukrot,  pár kanál tejszínhabbal,  fellazítottam a sajtkrémet, majd az egészet óvatosan összeforgattam. A tésztára halmoztam, tetejét kiraktam málnával, 4-5 órát pihent a hűtőbe, fogyasztásig.



7 megjegyzés:

  1. Nagyon kívánatosan néz ki, guszta! Nagyon finom lehet, pont ma nézegettem én is hasonló receptet, csak abban zselatin volt és én azt annyira nem szeretem!Szívesen elfogadnék most egy szeletkét!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom, érdemes kipróbálni!

      Törlés
  2. Ha már sütés nélküli, máris nyert, de ránézve teljesen elcsábított!

    VálaszTörlés
  3. Sütés nélküli, tehát nekem nyerő,nem beszélve,hogy nagyon finom lehet!Megbirkózom vele.De nem csokis keksszel!:):)

    VálaszTörlés
  4. Imádok mindent ami benne van..nagyon csábító:)

    VálaszTörlés
  5. Imádom a sajttortát, és még sosem készítettem sütés nélkülit. Nálunk egyik nap meleg van, másik nap hideg, de valami ilyesmit mindenképpen készíteni fogok, nagyon csábító a málnával a tetején:)

    VálaszTörlés