2014. május 4., vasárnap

Buborékos kókusz torta


Látványos sütimet innen kölcsönöztem. Íze nagyon finom, viszont, legközelebb vagy sütöm kisebb formába, vagy nagyobb mennyiségben, hogy  még mutatósabb legyen.

A buborékhoz:

  • 25 dkg. túró
  • 5 dkg. kókusz
  • 5dkg. cukor
  • 2 tojássárgája
  • 2 ek. étkezési keményítő
  • pár csepp piros ételfesték /ez el is maradhat/
Tésztához:
  • 2 tojás + a buborékból megmaradt fehérje
  • 6 dk. cukor
  • 5 dk. olvasztott csokoládé
  • 2 ek. liszt
  • 2 ek. étkezési keményítő
  • 3 ek. kakaó
  • csipet só
  • 1/2 cs. sütőpor.
Tetejére:
  • 1 dl. tej
  • 5 dk. cukor
  • 5 dkg. vaj
  • 1 tábla csoki. 
Először, a buborék hozzávalóit gyúrtam össze, majd dió nagyságú gömböket  formáztam belőle, kikent kerek tortaformába tettem. A tésztához, külön választottam a tojásokat, a fehérjét kemény habbá vertem a sóval, piskótát készítettem belőle, így öntöttem rá a túró golyókra. Előmelegített, 180 fokon, 20-25 percig sütöttem. A tejet-cukorral-vajjal-csokival összemelegítettem, és a langyosra hűlt süti tetejére öntöttem. Langyosan, fagyival, tejszínhabbal, vagy akár magában is fogyasztható.


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, tényleg nagyon mutatós süti:) Én langyosan, fagyival tudom most elképzelni:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós, és biztos nagyon finom! Mekkora formában sütötted?

    VálaszTörlés
  3. Ha tudnád hogy milyen sokszor benéztem hozzád az utóbbi időben is!. Merre vagy? Nagyon jól néz ki ez a sütid!

    VálaszTörlés
  4. Jövök,csak lenne több időm!

    VálaszTörlés

  5. Really nice post.provided a helpful information.I hope that you will post more updates like this.
    Photo Retouching Services

    VálaszTörlés